Aerobic Domenii

Rezervare loc la clasele de Aerobic / Spinning

Atenție: Se pot face rezervări doar pentru clasele disponibile în următoarele 22h.

Selectează clasa  la care vrei sa participi iar apoi introdu datele programării.

Intensitate: mediu-intens

Tema clasei: 10 min de exercitii cu greutati pentru trenul superior, 10 min exercitii cu greutati pentru trenul inferior, 10 minute de exercitii de cardio, 10 minute exercitii de izometrie + incalzire + stretching

Durata: 50-60 de min

Traineri: Andrei

Intensitate: mica

Pilates este un antrenament de întărire a mușchilor profunzi, care sunt responsabili cu menținerea posturii. Mușchii profunzi sunt mușchii centrali, situați între coaste și bazin, precum și în jurul coloanei vertebrale (abdominali, planșeu pelvian și mușchii spatelui). Ei constituie centrul energetic al corpului, care ne permite să fim mai puternici și mai stabili. Pilates este, de asemenea, o disciplină care permite îmbunătățirea cunoașterii propriului corp, a forței și a limitelor acestuia pentru a-l putea folosi mai inteligent.

Durata: 50 -60 de min

Traineri: Geo – Mihaela

Intensitate: mediu-intens

Tema clasei: este o varianta de antrenament cardio care arde calorii si creste rezistenta musculara. Actioneaza mai ales asupra coapselor, gambelor, bicepsilor femurali dar si asupra posteriorului.

Durata: 50 -60 de min

Traineri: Laura - Marius

Intensitate: mediu

  • -4 exercitii incluse intr-un mini circuit pentru zona de core X 1 min fiecare X 3 serii,
  • -4 exercitii incluse intr-un mini circuit pentru trenul inferior X 1 min fiecare X 3 serii,
  • -4 exercitii incluse intr-un mini circuit pentru trenul superior X 1 min fiecare X 3 serii,
  • -4 exercitii de cardio incluse intr-un mini circuit X 1 min fiecare X 3 serii

Durata: 50 de min

Trainer: Dragos

Intensitate: intens

Tema clasei: Pleaca de la ora obisnuita de Pump, doar ca la aceasta clasa, intervalul de timp sau numarul de repetari la fiecare exercitiu este diferit, poate fi piramidal sau descrescator. Numarul de exercitii va fi de 3 maxim 4 cu minim 2 serie pentru fiecare mini-circuit, iar structura circuitelor este la libera alegere.

Durata: 50-60 de min

Trainer: Adriana

Intensitate: memediu-intens

Tema clasei: Succesiuni de loviturii, care se pot desfasura pe intervale de timp sau sub forma unei coregrafii, alternate de sarituri la coarda sau exercitii functionale.

Durata: 50-60 de min

Trainer: Adriana Stanciu

Intensitate: mediu

Tema clasei: 25 de minute antrenament pentru trenul superior. Poate fi cu greutati libere sau cu propria greutate a corpului + 25 de minute de cardio + stretching + incalzire

Durata: 50-60 de min

Trainer: Mihaela

Intensitate: mediu-intens

Tema clasei: Exercitii de functional alternate cu sesiuni de cardio. Ora se desfasura pe beatul muzicii dar de cateva ori intr-o sesiune de antrenament si in functie de conditia fizica a oamenilor, se rupe ritmul grupului, se mareste intensitatea si se lucreaza la capacitate maxima pentru cateva zeci de secunde.

Durata: 50-60 de min

Trainer: Mihaela

Intensitate: mica-medie

Tema clasei: Exercitii functionale, alternate cu exercitii pentru postura si stretching.

Durata: 50-60 de min

Trainer: Alex

Intensitate: mediu-intens

Tema clasei: Acest tip de antrenament combina o serie de exercitii care vizeaza flexibilitatea, coordonarea, forta, viteza, rezistenta, pe mai multe planuri de miscare. Antrenamentul functional ajuta la imbunatatirea sistemelor energetice proprii printr-un antrenament cardiovascular intens, corectarea posturii, dezvolta mobilitatea, forta si rezistenta.

Durata clasei : 50- 60 min

Trainer: Valentin

Nivel: intens

Acest antrenament reprezinta un mix perfect intre exercitii cardio si exercitii de forta cu scopul de a arde grasimi, a sculpta musculatura si a creste  pulsul .

Durata clasei: 50 min

Trainer: Dragos

Nivel: mediu

Antrenamentele metabolice sunt cele mai eficiente pentru cresterea tonusului muscular și arderea grăsimii.

Acest tip de antrenament are proprietatea de a-ți mări rata metabolică (consumul caloric al corpului tău în stare de repaos) o lungă perioadă după încheierea efortului fizic.

Programele alcatuite din : circuite, complexe si combinatii, sunt pe placul a tot mai multi participanti, imbunatatindu-si sanateatea fizica, mentala si cea chimica (nutritia).

Se folosesc greutati adaugate, benzi elastice sau doar greutatea corpului.

Durata: 50 min

Trainer: Geo

Nivel: mediu

Clasa de Toning te va ajuta sa lucrezi toate grupele musculare, fara a implica exercitii de tip cardio, folosindu-te de greutatea propriului corp sau de greutati mici. Exercitiile regasite in acest tip de antrenament sunt de dificultate medie, iar scopul acestuia este acela de a transforma stratul adipos in masa musculara si de a tonifia intregul corp.

Durara: 50 min

Trainer: Gabriel - Adriana

Nivel: mediu

Antrenamentul pentru fesieri si abdomen cuprinde set-uri de exercitii simple si complexe, alternate intr-un ritm sustinut, care au ca si focus antrenarea intr-un mod cat mai eficient al muschilor, fesieri, lombari, platul si oblicii abdominali.

Durata: 50 min

Trainer: Costin

Nivel: mediu-mare

Forta este o calitate motrica pe care trebuie sa o dezvoltam continuu daca avem obiective bine stabilite. Ora de strength cuprinde miscari de baza care se lucreaza cu greutati mari, ce au ca si obiectiv dezvoltarea fortei si consolidarea articulatiilor.

Durata: 50 min

Trainer: Costin

Nivel: mic-mediu

Un antrenament orientat catre persoanele ce-si doresc sa-si dezvolte flexibilitatea sau sa-si recapetele mobilitatea in urma unor accidente. Este o clasa unde se va lucra dynamic stretching alternat de izo positions, care vor antrena intr-un mod targhetat, zone slab consolidate ale omului cotidian.

Durata: 50 min

Trainer: Alex

Rezervările încep cu 22h înainte de începerea clasei și se termina cu 2h înainte de începere.

După alegerea zilei, vei vedea locurile disponibile la fiecare clasă de aerobic. Confirmarea  pe lista de participanți va ajunge in cateva minute prin email, după completarea formularului de înscriere (nu uita sa verifici si folderul spam).  Fiecare participant poate rezerva 1 loc / clasa, pentru a rezerva un loc pentru un coleg/invitat, completeaza la datele personale numele acestuia.


Recomandam prezenta cu 5 minute inainte de clasa. Accesul in sala este permis cu minim 2 minute inainte de inceperea clasei ; pierderea incalzirii poate genera accidentari. Antrenorul isi rezerva dreptul de a nu accepta persoanele care intarzie.

Pentru anularea rezervării, poți contacta recepția Neby Fitness Domenii – sau formularul de mai jos